Infolinia

Aktualności

09/08/2007
/

Zebra wspomaga bociana

Jak się okazuje, sprzedaż drogich fug stanowi największą część rynku zapraw do spoinowania płytek ceramicznych (wartościowo). Nawet klienci, korzystający z całościowego finansowania zakupu mieszkania „pod klucz”, wybierają droższe wyroby w trosce o zapewnienie trwałości inwestycji. Z tych powodów ATLAS zdecydował się na wprowadzenie ekskluzywnego w swojej grupie wyrobu – FUGI ATLAS ARTIS z technologią Color Protect, przedłużającą trwałość koloru i spoiny.

Działania, wprowadzające FUGĘ ATLAS ARTIS na rynek, składają się z trzech elementów: ATL – reklama, BTL – wsparcie handlowe i wsparcie w punkcie sprzedaży oraz szkolenia. Grupy celowe, do których skierowano działania to: klienci indywidualni (w tym komunikaty skierowane także do kobiet), sprzedawcy, rzemieślnicy oraz właściciele punktów handlowych (zarówno dystrybutorzy bezpośredni, jak i niebezpośredni). 

Kampania ATL wykorzystuje trzy główne nośniki: billboardy, prasę i radio. Główny komunikat to „Pierwsza taka fuga – kolor pod ochroną na lata”. Element graficzny, na którym oparto przekaz reklamowy, to kolorowa zebra. Działania BTL w postaci specjalnych bonusów i promocji skierowane zostały przede wszystkim do bezpośrednich dystrybutorów. Wraz z nimi przygotowano specjalne regały, pozwalające na atrakcyjne wyeksponowanie nowego wyrobu w punktach sprzedaży. Inne materiały wspierające sprzedaż to: standy z grubej tektury falistej w wysokości 190 cm, plakaty, ulotki informacyjne, naklejki na drzwi, kiwaki, T-shirty oraz inne gadżety reklamowe. 

W każdym z dwudziestu regionów handlowych ATLASA zostanie przeprowadzonych około 30 szkoleń dla personelu sprzedażowego i firm wykonawczych. Łącznie, w sierpniu i we wrześniu, odbędzie się 600 szkoleń. Przeprowadzą je eksperci techniczni i handlowi ATLASA.