Infolinia

Aktualności

12/11/2007
/

Superbrand Polska 2007 dla ATLASA

Pełna lista marek, które uzyskały najwyższe oceny, ogłoszona zostanie podczas uroczystej gali wręczania statuetek Superbrands Poland 2007, która odbędzie się wkrótce. Już dziś udało nam się jednak ustalić listę nagrodzonych marek w branży budowlanej. Oprócz ATLASA są to: DULUX – farby oraz trzy marki deweloperskie: Echo Investment, JW Construction i GTC.

– Kreowanie marki ATLAS rozpoczęliśmy od budowania silnej marki produktu – mówi Roman Rojek, jeden ze wspólników spółki, twórca tego brandu. – Silna marka produktu to towar najwyższej jakości i ugruntowane przeświadczenie klientów o wysokiej jego wartości. Ale dobrych marek i wyrobów są tysiące, a tylko niektóre z nich potrafią wyróżnić się na rynku. Zdecydowaliśmy się wyodrębnić ją poprzez odwołanie się do narodowych treści i wartości. Promując w ten sposób markę, sięgnęliśmy do metod i narzędzi niestosowanych często w budowaniu wizerunku marki, szczególnie dla produktów masowych, na dodatek technicznych. Było to dość ryzykowne posunięcie, ale – jak okazało się po latach – wybór strategii okazał się trafny.

– Tytuł Superbrands to nie tylko prestiż. Poprzednie edycje projektu pokazały, że jest to przede wszystkim bardzo skuteczne narzędzie komunikacyjne, którego wykorzystywanie skutkuje zaufaniem i lojalnością klientów, partnerów i pracowników – mówi Nina Kowalewska-Motlik, prezes New Communications, wyłącznego partnera organizacji The Superbrands Ltd. w Polsce.

Kolejnym etapem projektu, podobnie jak w latach minionych, będzie przygotowanie albumu, w którym wyróżnione marki będą mogły zaprezentować swoją historię, drogę do sukcesu i pomysły na budowanie marki.

SUPERBRANDS – pomysłodawcą całego programu jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie, działająca od ponad 13 lat w 80 krajach. Superbrands to organizacja, która ma za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych oraz rozpowszechniać ideę „brandingu” poprzez wydawanie albumów przedstawiających opis sukcesu (studium przypadku) najmocniejszych na danym rynku marek. W Polsce odbywają się trzy programy organizowane przez agencję New Communications na zlecenie The Superbrands Ltd. Są to: Superbrands, CoolBrands oraz Business Superbrands. W każdym z projektów marki wyłaniane są w kilku etapach – przede wszystkim przez Radę Marek, ale także z wykorzystaniem głosu konsumentów. We wszystkich programach organizowanych tak w Polsce, jak i na całym świecie, tytuł przyznawany jest bezpłatnie.