Infolinia

Aktualności

10/04/2009
/

Rusza nowa kampania GIPSARA

Jak zawsze w przypadku reklam ATLASA (właścicielem marki GIPSAR i producentem gładzi jest GRUPA ATLAS), film jest zabawny i niebanalny. W roli głównej występuje… czubek łysej głowy. – Kreację opracowała agencja Opus B, która została wyłoniona w przetargu spośród siedmiu innych agencji – mówi Paweł Burdziakowski, dyrektor grupy produktowej gipsy. Film wyreżyserował Maciej Ślesicki (reżyser takich filmów jak „Sara”, „Tato” i serialu „Trzynasty Posterunek”), zaś muzykę do niego stworzył Przemysław Gintrowski. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Star Link.

Spot prezentowany będzie od 14 kwietnia między innymi w stacjach TVN, Polsat, TVP Info, Hallmark, Puls, National Geographic. Kampania telewizyjna uzyska silne wsparcie radiowe – od połowy kwietnia reklamy GIPSARA będą emitowane na antenach stacji RMF i Radio Zet oraz regionalnych rozgłośni w całym kraju. – Do telewizji i radia niebawem dołączy również prasa i reklama zewnętrzna – dodaje Paweł Burdziakowski.