Infolinia

Aktualności

22/06/2011
/

Otrzymaliśmy Złoty Laur Klienta 2011

Celem corocznego konkursu jest wyłanianie najpopularniejszych produktów i marek dostępnych na polskim rynku. Plebiscyt różni się od innych, gdyż o jego wynikach decydują wyłącznie konsumenci. To oni w badaniach ankietowych bezpośrednich, telefonicznych i internetowych wskazują na najlepsze produkty i usługi w siedmiu kategoriach: Laur Konsumenta, Laur Klienta, Odkrycie Roku, Produkt Regionalny, Usługa Regionalna, Polska Top Marka za Granicą oraz Top Marka. W zależności od ilości oddanych głosów, wyłoniona zostaje grupa trzech laureatów, złotych, srebrnych i brązowych, w każdej kategorii.
W tym roku marka ATLAS zdobyła Złoty Laur Klienta w kategorii „Masy gruntujące i izolacyjne”. – Jest to dla nas wielka satysfakcja, ponieważ o wynikach plebiscytu decydują konsumenci, a zadowolenie klienta od zawsze było – i jest nadal – głównym motorem działania ATLASA. Opinie zbierane są wśród szerokiego grona odbiorców – zarówno fachowców, jak i użytkowników. Jest to zatem szeroka rekomendacja, obrazująca faktyczne tendencje, występujące na rynku – mówi Jacek Bik, kierownik grupy produktowej Spoiny i Hydroizolacje.
Organizatorem plebiscytu jest redakcja „Rzecz o Biznesie”, dodatek do dziennika „Rzeczpospolita” oraz Kowalki Pro-Media.