Wydany album „Superbrands. Czołowe marki konsumenckie i biznesowe w Polsce 2008” jest dopełnieniem tegorocznego konkursu zorganizowanego przez The Superbrands Ltd, międzynarodową organizację, która promuje i nagradza najmocniejsze marki w ponad 80 krajach, a także upowszechnia ideę brandingu – świadomego budowania marki.
Album dokumentuje wyniki trzeciej już edycji konkursu dla marek obecnych na rynku polskim, reprezentujących różne jego sektory. Przedstawia czołowe marki i ich drogę do sukcesu. Z tego względu w branży marketingowej i reklamowej zyskał sobie miano „biblii brandingu”.
Charakterystyka każdej z marek uwzględnia następujące części: „Oferta i wartości”, „Innowacje i promocje”, „Kontekst rynkowy” oraz „Osiągnięcia i perspektywy na przyszłość”. Ciekawostki dotyczące poszczególnych marek oraz zabawne fakty z życia prezentowanych w albumie firm przedstawione zostały w ramce „To czego nie wiedziałeś”.
Marka ATLAS – jeden z niewielu przedstawicieli branży budowlanej w gronie laureatów – otrzymała tytuł Superbrand po raz trzeci z rzędu.
Marka ATLAS w albumie Superbrands przeczytaj