Jak donosiliśmy wcześniej, marka ATLAS wygrała plebiscyt tygodnika Newsweek „Wyborowa Marka 89/09”. Internauci uznali, że spośród młodych i prężnych polskich marek, mamy największe szanse na zostanie marką globalną. W Newsweeku z 6 grudnia, redaktor Wojciech Surmacz poświęcił ATLASOWI – zestawionemu z marką Selena – obszerny artykuł. Stawia on pytanie, czy obie te, wiodące na rodzimym rynku budowlanym, firmy mają szansę na status globalnej marki.
Cytowany w publikacji Roman Rojek, jeden ze współwłaścicieli GRUPY ATLAS, stwierdził, że: „Jesteśmy wielką rybą w dużym stawie. Takie ryby nie powinny mieć ambicji atlantyckich. Po co karmić rekiny?” Ale, jak twierdzi autor artykułu, jednemu z rekinów daliśmy nieźle popalić, więc pytanie pozostaje otwarte, tym bardziej, że to, co globalne, i to, co lokalne, zdają się coraz bardziej przenikać.