Infolinia

Aktualności

06/12/2007
/

Cenne marki ATLASA

W czwartej już edycji rankingu – w klasyfikacji głównej, według wartości – ujęto 300 marek. Marka ATLAS, wyceniona na 238, 5 mln zł, uplasowała się na 40. pozycji, co oznacza, w porównaniu z zeszłorocznym rankingiem, skok o cztery „oczka” w górę, marka GIPSAR znalazła się na 182 miejscu, a NOWA DOLINA NIDY uzyskała 288. miejsce.

W kategorii najsilniejszych marek ATLAS zajął 34. miejsce, natomiast w rankingu mocy marki, w kategorii produktów niespożywczych, 50. miejsce, GIPSAR 63. miejsce, a NOWA DOLINA NIDY miejsce 67.

Gazeta przedstawiła także szczegółowe minirankingi, zestawiające marki według poszczególnych elementów składających się na ich siłę. W priorytecie w świadomości klientów marka ATLAS zajęła 9. miejsce, 16. miejsce w przypadku prestiżu, 18. miejsce w kategorii lojalności klientów, 22. miejsce, jeżeli chodzi o najczęściej wybierane marki, 28. miejsce w postrzeganej jakości, 38. miejsce, jeżeli chodzi o świadomość marki, oraz 48. miejsce w kategorii stopa referencji, czyli pod względem gotowości użytkowników marki do polecenia jej innym klientom.

Tegoroczną edycję rankingu przygotowała Rzeczpospolita, we współpracy z firmami AC Nielsen i Acropolis Advisory.