– Zdobyte przez nas nagrody to potwierdzenie prostej zasady, że dobra praca popłaca, a konsekwentne budowanie wartości marki poprzez stałe poznawanie i realizację potrzeb klienta daje pożądany efekt. Gratuluję całemu zespołowi ATLASA i dziękuję naszym klientom za zaufanie – komentuje Krzysztof Ogórek, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Grupy Atlas. Szczególnie ważne jest dla niego pierwsze miejsce w kategorii Marki Przyjaznej Fachowcom. – Jest to potwierdzenie tego, że nasza wielopłaszczyznowa strategia wspierania fachowców została doceniona.
Organizatorem konkursu na Budowlaną Markę Roku jest firma ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, wyspecjalizowana w badaniach sektora inwestycyjno-budowlanego. Wyniki oparto o reprezentatywną próbę ankietową, przeprowadzoną na ponad 1600 firmach wykonawczych. – Budowlana Marka Roku, przyznawana już od ośmiu lat, stała się prestiżową branżową nagrodą. To cenny barometr rynku, zarówno dla producentów materiałów budowlanych, jak i inwestorów. O wynikach konkursu decydują wykonawcy – grupa zawodowa, która na co dzień pracuje z materiałami budowlanymi dostępnymi na polskim rynku. Marki, które fachowcy obdarzyli zaufaniem, zasługują na miano najlepszych z najlepszych. W tym roku, w kategoriach produktowych było kilka niespodzianek. W przypadku nagrody głównej, od lat lider jest tylko jeden – marka ATLAS – podsumowuje Małgorzata Walczak-Gomuła, dyrektor generalny ASM.