Infolinia

Aktualności

11/04/2013
/

ATLAS świętował na Gali Superbrands

W piątek, 5 kwietnia, odbyła się uroczysta Gala Finałowa VII edycji Superbrands. ATLAS, uhonorowany tytułem Superbrands i Business Superbrands, znalazł się również w gronie firm, które otrzymały specjalną nagrodę wyróżniającą polskie marki – Superbrands Created in Poland.

Gala zgromadziła przedstawicieli najsilniejszych marek biznesowych i konsumenckich. Marek o wysokiej rozpoznawalności i wyjątkowym, silnym wizerunku, odbieranych bardzo pozytywnie i polecanych nie tylko przez konsumentów, ale i niezależnych ekspertów branżowych. W tegorocznej, siódmej już edycji, nagrody zostały przyznane głosami członków Rady Marek oraz na podstawie badania na niespotykanej dotąd w Polsce próbie liczącej 15 tyś. respondentów. To oni zdecydowali m.in. o tym, że ATLAS, lider chemii budowlanej, znalazł się wśród nagrodzonych. Nie był to jednak koniec nagród dla łódzkiej firmy. ATLAS znalazł w gronie uhonorowanych tytułem Supebrands Created in Poland. Jest to wyjątkowe wyróżnienie dla marek będących owocem polskiej myśli brandingowej.
– Cieszy nas ogromnie, że organizatorzy Superbrands docenili markę ATLAS, jej siłę i polskość. A polskość jest tym, co firma ATLAS zawsze podkreślała. Cieszy mnie też, i to chyba najbardziej, że o przyznaniu tytułu zadecydowali konsumenci, nasi klienci, dla których tworzymy i do których kierujemy nasze produkty. To dla firmy takiej, jak nasza, największa nagroda – mówił Jacek Michalak, wice-prezes firmy ATLAS.
Statuetkę Superbrands i Business Superbrands oraz dyplom Superbrands Created in Poland odebrał w imieniu firmy ATLAS dr inż. Jacek Bik – Kierownik Grupy Produktowej Ściany i Dekoracje. Nagrody wręczyła Nina Kowalewska-Motlik, CEO firmy New Communications, wyłącznego przedstawiciela Superbrands w Polsce. ATLAS znalazł się w grupie nagrodzonych marek takich jak: Dr Irena Eris, Vistula, Nałęczowianka czy Wedel.
Superbrands Ltd. to organizacja działająca w 87 krajach na świecie, powołana w Wielkiej Brytanii w 1994 r. Wybiera i honoruje najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach na drodze niezależnych badań i/lub w ramach oceny dokonywanej przez Rady Marek. W jej skład wchodzą krajowi eksperci z dziedziny marketingu, reklamy, PR i brandingu. Przez kilkanaście lat istnienia organizacji, tytuł Superbrands stał się na całym świecie rozpoznawalnym symbolem sukcesu marki.