Infolinia

Aktualności

04/12/2012
/

ATLAS supermarką 2013

Ogłoszono zdobywców tytułu Superbrand Polska 2013, przyznawanego najsilniejszym markom konsumenckim w Polsce. ATLAS już po raz 7 znalazł się w grupie najwyżej ocenionych brandów.

Najsilniejsze brandy wyłanianio na drodze dwuetapowego procesu certyfikacji. Składał się z badania konsumenckiego na grupie 15 000 respondentów zleconego firmie GfK Polonia oraz oceny eksperckiej wydawanej przez Radę Marek. Prawo do posługiwania się tytułem przyznano jedynie 17% z 1863 ocenianych brandów. W kategorii remont i dekoracja wnętrz wybrano markę ATLAS. – Nasza marka ma charakter i jest numerem jeden w sektorze chemii budowlanej. Niewiele firm może pochwalić się tak dobrą opinią w oczach Polaków – komentuje Oskar Solecki, dyrektor marketingu GRUPY ATLAS. Zgodnie z założeniami organizatorów, zwycięskie marki musi cechować m.in. silna obecność na polskim rynku oraz produkty i usługi wysokiej jakości.
Tak jak przy poprzednich edycjach, kolejnym etapem będzie wydanie specjalnego albumu, zwanego biblią brandingu, w którym zwycięzcy przedstawią swoją historię i drogę do sukcesu. W kwietniu przyszłego roku odbędzie się uroczysta gala, podczas której laureatom konkursu zostaną wręczone okolicznościowe statuetki. Pomysł programu należy do światowej organizacji Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie. Jej wyłącznym partnerem w Polsce jest agencja New Communications.