Infolinia

Aktualności

28/01/2008
/

ATLAS po raz trzeci Budowlaną Marką Roku

Głównym trofeum rankingu jest tytuł Budowlanej Marki Roku – tej najlepszej i jedynej, wyłonionej spośród wszystkich marek budowlanych, biorących udział w konkursie. Za rok 2007 otrzymał go ATLAS, podobnie jak w dwóch poprzednich edycjach rankingu. Oznacza to, że spośród wszystkich marek budowlanych, marka ATLAS to marka najbardziej popularna na rynku oraz marka odznaczająca się wysoką jakością. Tym razem badania, które wyłoniły zwycięzców, przeprowadzono wśród losowo wybranych 2050 firm wykonawczych (w poprzednich latach respondentami byli dystrybutorzy).

Tytuły Budowlanych Marek Roku 2007 przyznane zostały także w 19 grupach asortymentowych. Oto zwycięzcy poszczególnych kategorii: ▪ pokrycia dachowe – Braas Monier, ▪ okna dachowe – Velux Polska, ▪ systemy rynnowe – Marley Polska, ▪ płytki ceramiczne – Opoczno, ▪ kleje i fugi – Mapei, ▪ kostka brukowa – Libet, ▪ tynki dekoracyjne – ATLAS, ▪ piany i silikony – Soudal, ▪ wełna mineralna i skalna – Rockwool Polska, ▪ drzwi wewnętrzne – Porta KMI Poland, ▪ styropian – Termo Organika, ▪ podłogi drewniane i laminowane – Kronopol, ▪ lakiery do drewna – Domalux, ▪ farby wewnętrzne – Dulux, ▪ produkty gipsowe do wyrównywania ścian – Cekol, ▪ płyty gipsowo-kartonowe – Knauf, ▪ materiały wznoszeniowe – Porotherm, ▪ okna elewacyjne – Dobroplast, ▪ profile okienne – Veka Polska. W kategoriach również najlepszy okazał się ATLAS – został zwycięzcą w jednej kategorii oraz zdobył wyróżnienie w dwóch (kleje do płytek ceramicznych i fugi oraz produkty gipsowe do gładzenia i wyrównywania ścian).

Równolegle z klasyfikacją na najlepsze marki budowlane, przeprowadzony został ranking na Dystrybutora Roku 2007. W kategorii sieć hurtowni budowlanych najlepsze okazały się Polskie Składy Budowlane, natomiast w kategorii market budowlany zwyciężyła Castorama.

Wszystkim laureatom serdecznie gratulujemy!