Zintegrowany System Zarządzania, który funkcjonuje w firmie ATLAS spełnia wymagania norm międzynarodowych z zakresu zarządzania jakością (ISO 9001), zarządzania środowiskowego (ISO 14001), zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy (ISO 45001) oraz odpowiedzialności społecznej (ISO 26000).
Wszystkie procesy są ciągle doskonalone zgodnie z zasadą PDCA (Plan − Do − Check − Act, czyli planuj − wykonaj − sprawdź − działaj). Ogólne cele i kierunki rozwoju w poszczególnych obszarach funkcjonowania organizacji określają tzw. polityki. Dokumenty te, wspólne dla spółek Grupy ATLAS, są swego rodzaju narzędziem zarządczym wykorzystywanym w celu konsolidacji głównych procesów biznesowych, co w konsekwencji ma przyczynić się do wykorzystania synergii i zwiększenia przewag konkurencyjnych.
Zintegrowany System Zarządzania funkcjonujący w firmie ATLAS był wielokrotnie doceniony przez ekspertów. W 2009 roku został uhonorowany Srebrnym Godłem, natomiast w latach 2012 − 2015 Złotym Godłem w największym konkursie jakościowym w Polsce – Najwyższa Jakość Quality International, w kategorii „QI Order – zarządzanie najwyższej jakości”.
Skuteczność naszych działań w zakresie zarządzania jest co roku weryfikowana i poświadczana certyfikatami DQS
DQS Polska sp.z o.o. jest licencjonowaną jednostką certyfikującą; stanowi część grupy DQS-UL, która ma za zadanie potwierdzanie zgodności produktów i systemów z obowiązującymi normami i wymaganiami. DQS-UL już ponad 20 lat działa na międzynarodowym rynku certyfikacji. Należy do sieci IQNet.