Głosowanie w plebiscycie Newsweeka trwało cztery tygodnie, wzięło w nim udział 34 tysiące internautów, wybierać można było wśród 20 najsilniejszych polskich marek, jakie wytypowała redakcja. ATLAS bezapelacyjnie okazał się najlepszy i zajął pierwsze miejsce z ponad dwukrotną przewagą nad marką numer dwa. Celem akcji było wyłonienie młodych i prężnych polskich marek, mających szansę na zostanie marką globalną. W dzisiejszym wydaniu Newsweeka, Wojciech Surmacz zastanawia się, czy polskie marki rzeczywiście mają szansę na światową karierę. Czytaj artykuł: strona 1 i strona 2.
Najsilniejsze marki w konkursie Newsweeka to: ATLAS (31%), Łaciate (12%), Dr Irena Eris (10%), Wittchen (6%) i Simple (2%).
* * *
Dzisiaj ogłoszono także wyniki eliminacji do finału plebiscytu Pulsu Biznesu na przedsiębiorcę – symbol polskiego sukcesu w biznesie po 1989 roku. Założyciele ATLASA – Stanisław Ciupiński, Grzegorz Grzelak i Andrzej Walczak – weszli do finałowej piątki. Internauci mogli wybierać spośród 20 osób, wytypowanych przez redakcję, które dowiodły, że Polak potrafi, że można zrobić karierę od zera do milionera. I to dbając nie tylko o wyniki, ale także etykę, pracowników, a nawet własne pasje. W tygodniowym głosowaniu wzięło udział kilkanaście tysięcy osób.
Najwięcej głosów otrzymali (kolejność alfabetyczna): Leszek Czarnecki, Sylwester Cacek, Michał Sołowow, Jerzy Wiśniewski i twórcy GRUPY ATLAS. Przez najbliższy tydzień z tej piątki internauci wybiorą laureata. Zwycięzcę konkursu redakcja ogłosi podczas uroczystych obchodów jubileuszu 20-lecia Konfederacji Pracodawców Polskich, które odbędą się 25 listopada w Teatrze Wielkim w Warszawie.