Infolinia

Aktualności

26/08/2009
/

ATLAS ARENA

Mają swoje Areny Mercedes Benz (w Stuttgarcie), Allianz (w Monachium), Nokia (w Tel Awiwie), czy Gazprom (w Petersburgu). Od 25 sierpnia br. „swoją” Arenę ma ATLAS. Wygraliśmy w konkursie, ogłoszonym przez władze Łodzi, do którego stanęło 5 dużych koncernów, w tym jeden operator telefonii komórkowej.
– Serce ATLASA bije w Łodzi, nic więc dziwnego, że zaangażowaliśmy się w ten projekt – mówi Henryk Siodmok, prezes GRUPY ATLAS. – Sport wspieramy w różny sposób od kilkunastu lat, teraz przyszedł czas na nieco inną formę sponsoringu. Niemałe znaczenie przy podejmowaniu decyzji o uczestniczeniu w konkursie miał fakt, że jest to obiekt na wskroś nowoczesny, funkcjonalny, o niebanalnej architekturze. Jednym słowem – spotkali się dwaj godni siebie partnerzy.

– Mam nadzieję, że bocian na stałe zagnieździ się w naszej hali – stwierdził Włodzimierz Tomaszewski, wiceprezydent miasta. Bocian, symbol ATLASA, być może stanie się także maskotką łódzkiej hali.

ATLAS ARENA (poprzednio Arena Łódź) to hala widowiskowo-sportowa, oddana do użytku w czerwcu 2009 roku, a zaprojektowana przez architektów Jacka Kwiecińskiego i Tomasza Kosmę Kwiecińskiego. Trybuny mogą pomieścić ponad 10 tysięcy widzów, a na płycie można ustawić dodatkowo 3 tysiące miejsc. Do dyspozycji gości dostępnych jest 1500 miejsc postojowych, 4 ekrany multimedialne, i 11 loży VIP-owskich (każda z tarasem). Koszt inwestycji wyniósł ok. 280 mln złotych. Wśród planowanych imprez są m.in. mistrzostwa Europy koszykarzy i siatkarek, spotkanie Gołota-Adamek, koncert zespołu Depeche Mode.