Od 1 sierpnia, przez 2 miesiące, w ponad 300 lokalizacjach w całej Polsce widoczne będą billboardy z wyjątkowym hasłem. Wszystko za sprawą kampanii wizerunkowo-produktowej naszej firmy. Celem kampanii .PL – Polskie i kropka. jest promowanie polskości i budowanie konsumenckich postaw patriotycznych.
Nie ma tu, jak widać, epatowania dumą narodową, historią, ani też białoczerwonością. Jest za to czytelny, prosty i krótki przekaz, że to, co polskie, może mieć prawdziwą wartość. I kropka. To także indywidualna forma pokazania zaawansowanych technologicznie i doskonałych jakościowo, znanych niemal każdemu fachowcowi, produktów Atlasa.
Kampania .PL – polskie i kropka, poza odsłoną billboardową, będzie prowadzona także w Internecie, działaniach kierowanych do dystrybutorów i punktów sprzedaży, wykonawców oraz w bezpłatnym magazynie Atlas fachowca. Głównym medium jest dedykowana strona internetowa polskieikropka.atlas.com.pl, gdzie znajdują się nie tylko wszystkie kreacje graficzne, ale przede wszystkim obecni są fachowcy, którzy wzięli w niej udział. Przemysław Dynak, Radosław Kaflowski, Jan Jakóbik, Włodzimierz Krysiak i Tomasz Kaczmarczyk wskazali w kampanii tylko wybrane produkty ATLAS, na których na co dzień pracują.
Więcej informacji na temat kampanii .PL – polskie i kropka znaleźć można na polskieikropka.atlas.com.pl