Infolinia

Aktualności

18/04/2011
/

Litewska kampania ATLASA

Obecna kampania jest naturalną konsekwencją ubiegłorocznej, podczas której promowaliśmy na Litwie nasze systemy ociepleń. Tym razem przyszedł czas na
wyprawy elewacyjne. Oferta ATLASA to tynki i farby elewacyjne w siedmiuset kolorach.

Miesięczna kampania prowadzona jest w prasie, radiu i przy wykorzystaniu nośników outdoorowych. W sześciu miastach – Wilnie, Kownie, Kłajpedzie, Szawlach, Poniewieżu oraz Olicie – umieszczono 37 bilbordów z domem „kwitnącym” kolorami. 

Podobna wizualizacja znajdzie się w 14 litewskich tytułach prasowych, a ponad 200 trzydziestosekundowych spotów reklamowych wyemitowanych zostanie w czterech litewskich rozgłośniach radiowych.

Kampanię outdoorową oraz mediaplan przygotowały litewskie firmy: JC Decaux, Mediapool i Reklamos Ekspertai. Kampania finansowana jest przez GRUPĘ ATLAS oraz firmę IRIS, naszego największego litewskiego dystrybutora. Koszt kampanii szacowany jest około 200 tys. zł.