Uroczysta gala, kończąca drugą polską edycję międzynarodowego konkursu, zgromadziła w warszawskim hotelu Hilton kilkaset osób. Czterdzieści jeden najlepszych marek uhonorowano tytułami Superbrand. W imieniu właścicieli i zarządu ATLASA statuetkę odebrał Marek Pastusiak. W tym roku, honorową nagrodę otrzymała Henryka Bochniarz, którą odebrała z rąk Leszka Balcerowicza – zeszłorocznego laureata.
Atrakcją wieczoru były występy Agi Zaryan, wokalistki jazzowej z zespołem oraz jam session w wykonaniu polskich sław jazzu: Michała Urbaniaka, Janusza Muniaka, Zbigniewa Namysłowskiego i Jerzego „Dudusia” Matuszkiewicza.
Lista nagrodzonych marek:
Adidas, Atlas, Auchan, A.Blikle, Biedronka, Bosch, Coca-Cola, Durex, Dr Irena Eris, Elle, Era, Era Tak Tak, Finlandia, Google, Harley-Davidson, Heineken, Heyah, Hewlett Packard, Lech, Lay’s, Mc Donald’s, Motorola, Nokia, Onet, Orlen, Philips, Polityka, Polsat, Przekrój, Plus GSM, Radio Zet, RMF FM, Rutinoscorbin, TP, TVN, TVN 24, TVP, Warta, Winiary, Visa, Żywiec.
Organizatorem konkursu Superbrands Polska jest agencja New Communications, polski przedstawiciel światowej organizacji Superbrands.Corocznie, z okazji konkursu, wydawany jest album Superbrands Polska, prezentujący dokonania najważniejszych i najsilniejszych marek.