W redakcyjnej debacie na temat szans polskiego biznesu na Ukrainie wziął udział nasz człowiek – pan Lech Gabrielczak, dyrektor ds. eksportu GRUPY ATLAS. Z dyskusji płyną niewesołe wnioski – mimo braku większych napięć politycznych pomiędzy oboma krajami, obecna sytuacja nie jest dobra i nic nie wskazuje na to, by rychło ten stan rzeczy się zmienił. W kontekście Euro 2012 nie wygląda to optymistycznie.
„The Wall Street Journal. Polska” ukazywać się będzie, począwszy od 22 maja br., wraz z „Dziennikiem. Polska. Świat. Europa”. Zajmować się będzie przede wszystkim wydarzeniami ekonomicznymi, finansami i giełdą, ale nie będzie omijać spraw związanych z funkcjonowaniem małego i średniego biznesu, które są kołami zamachowymi każdej gospodarki. Amerykański ”The Wall Street Journal” sprzedaje się w nakładzie 2 mln egzemplarzy i jest jednym z trzech ogólnokrajowych dzienników. Wytyczył on standardy ekonomicznego dziennikarstwa na całym świecie.