Targi, organizowane po raz trzeci z rzędu przez IBB Polish Building Wholesale Ltd – brytyjską firmę wykonawczo-handlową o polskim rodowodzie – zgromadziły ofertę około trzydziestu firm, głównie z Polski. Adresowana ona była przede wszystkim do polskiego klienta, a – jak wiadomo – polscy fachowcy cenieni są przez inwestorów brytyjskich. Wystawiali się głównie producenci materiałów budowlanych, ale także firmy z szeroko pojętej sfery usług: od bankowych, przez transport, po sprzątanie.
Produkty ATLASA sprzedawane będą na rynku brytyjskim za kilka miesięcy pod marką AVAL. Podczas targów zbieraliśmy dane teleadresowe od potencjalnych odbiorców, by w momencie uruchomienia sprzedaży poinformować ich o tym fakcie, ze wskazaniem punktów sprzedaży. Udzielaliśmy także porad oraz opisywaliśmy parametry techniczne wybranych z katalogu produktów.
Alexandra Palace, gdzie ulokowano targi, to miejsce warte osobnej wzmianki. XIX-wieczny kompleks architektoniczny, usytuowany na wzgórzu górującym nad Londynem, jest tyleż stylowy, co funkcjonalny. Organizatorzy targów, by zachęcić do przyjścia Polonię londyńską, pomyśleli o dodatkowych atrakcjach. Jedną z nich był „Sparing Strong Man Polska-Anglia” – z udziałem Mariusza Pudzianowskiego, czterokrotnego mistrza świata w tej konkurencji – a drugą, koncert zespołu Lady Pank.