Infolinia

Aktualności

11/12/2008
/

Nasze marki są cenne

W tegorocznej, piątej edycji rankingu – w klasyfikacji głównej, według wartości – ujęto 330 marek. Marka ATLAS, wyceniona na 200,4 mln zł, uplasowała się na 58. pozycji, marka GIPSAR znalazła się na 171 miejscu, a NOWA DOLINA NIDY na 325. miejscu.

W kategorii najsilniejszych marek ATLAS zajął 47. miejsce, natomiast w rankingu mocy marki, w kategorii produktów niespożywczych, 17. miejsce, natomiast GIPSAR 31. miejsce, a NOWA DOLINA NIDY 38. miejsce.

Gazeta przedstawiła także szczegółowe minirankingi, zestawiające marki według poszczególnych elementów składających się na ich siłę. W priorytecie w świadomości klientów marka ATLAS zajęła 13. miejsce, 29. miejsce w kategoriach lojalności klientów oraz w postrzeganej jakości, 32. miejsce, jeżeli chodzi o najczęściej wybierane marki, 39. miejsce w kategorii prestiżu, 48. miejsce, jeżeli chodzi o świadomość marki, oraz 55. miejsce w kategorii stopa referencji, czyli pod względem gotowości użytkowników marki do polecenia jej innym klientom.

Ranking przygotowała Rzeczpospolita, we współpracy z firmami AC Nielsen i Acropolis Advisory.