Infolinia

Aktualności

23/01/2009
/

ATLAS po raz czwarty Budowlaną Marką Roku

Głównym trofeum rankingu jest tytuł Budowlanej Marki Roku – tej najlepszej, wyłonionej spośród wszystkich marek budowlanych, istniejących na rynku. Budowlaną Marką Roku 2008 został ATLAS, podobnie jak w trzech poprzednich edycjach rankingu. Oznacza to, że spośród wszystkich marek budowlanych na polskim rynku, marka ATLAS to marka najbardziej popularna na rynku oraz marka odznaczająca się wysoką jakością.

Badania, które wyłoniły zwycięzców, przeprowadzono wśród losowo wybranych 2050 firm wykonawczych. Badani musieli wykazać się znajomością marek budowlanych, wskazać marki najwyższej jakości, marki o najlepszej relacji ceny do jakości, podać, które marki najchętniej wybierają oraz oddzielnie wskazać najlepszą budowlaną markę roku. Pomysłodawcą i organizatorem konkursu jest firma ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, która od ponad dwunastu lat monitoruje rynek budowlany w Polsce i specjalizuje się w badaniach sektora inwestycyjno-budowlanego.

Cieszy nas, że po raz kolejny doceniono markę ATLAS i nasze produkty – powiedział
Henryk Siodmok, prezes GRUPY ATLAS. – Jesteśmy postrzegani jako swoista ikona – przykład polskiej firmy, która odniosła sukces. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie nasi klienci, w tym właśnie wykonawcy. To oni są współtwórcami naszego zwycięstwa. Ranking pokazał, że konkurencja nie śpi. To dobrze, bo to dopinguje i dodaje skrzydeł do jeszcze lepszej pracy