Infolinia

Aktualności

18/03/2009
/

ATLAS dobrze widziany

Konkurs jest częścią ogólnopolskiego projektu „CSR jako narzędzie kształtowania wizerunku przedsiębiorcy”. W każdym z szesnastu województw wyłoniona zostaje jedna zwycięska firma. Organizatorem cyklu spotkań jest Newsweek, a honorowy patronat nad całością objęło Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej.

Odbierając nagrodę dla ATLASA, Jacek Michalak, wiceprezes GRUPY ATLAS, powiedział: – ATLAS od początku swojej działalności był firmą wrażliwą na to, co dzieje się wokół, chociaż o tak dzisiaj modnej korporacyjnej odpowiedzialności społecznej nikt jeszcze wówczas nie mówił. Uważano po prostu, że firma musi być uczciwa, odpowiedzialna i mieć zasady. Aby nadać swojej działalności charytatywnej ramy organizacyjne i uzyskać pewność, że pieniądze trafią tam, gdzie są najbardziej potrzebne, powołano do życia Fundację Dobroczynności Atlas, która do dzisiaj udzieliła pomocy potrzebującym o wartości ponad 40 milionów złotych. Ale nasze działania prospołeczne to nie tylko dobroczynność. Jesteśmy firmą produkcyjną, dokładamy zatem wszelkich starań, by nasze działania nie były szkodliwe dla środowiska, w którym żyjemy.

Po uroczystości wręczenia nagrody, która odbyła się 17 marca br. w łódzkim Instytucie Europejskim, zebrani wysłuchali wywiadu z cyklu „Narożnik Newsweeka”, który – na czerwonej kanapie! – przeprowadzony został z prezesem Jackiem Michalakiem.