– Pragniemy dotrzeć do odbiorców z informacją, że ATLAS jest wyjątkową firmą na tle innych – posiadającą najnowocześniejsze fabryki i własne zaplecze surowcowe, dzięki czemu kontroluje proces produkcyjny od momentu wydobycia surowców do zapakowania i dostarczenia produktu na rynek. Firmą na skalę europejską, z której Polacy mogą być dumni – mówi Oskar Solecki, dyrektor ds. marketingu i rozwoju sprzedaży ATLASA.
Nowy film reklamowy prezentowany jest w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, TVN i Polsat. Zrealizowany został przez warszawskie studio filmowe Paisa Films (reżyseria Maciej Ślesicki), zakupem mediów zajął się Dom Mediowy U2. Emisja spotu rozpoczęła się 6 września i potrwa do końca miesiąca. W połowie miesiąca kampanię wizerunkową wesprze kampania produktowa kleju ATLAS PLUS.
Kampania reklamowa ATLASA trwa od początku czerwca 2009. Skierowana jest głównie do wykonawców oraz do klientów indywidualnych. Rozpoczęła się projekcją telewizyjnych filmów reklamowych, w których główne role „zagrały” między innymi łazienka Beaty Tyszkiewicz i garaż Leszka Kuzaja. Swój atrakcyjny wygląd zawdzięczały produktom ATLASA i wykonawcom, którzy zaufali produktom lidera na rynku.
Kampanię telewizyjną przez cały okres jej trwania wspiera reklama prasowa w tygodnikach opiniotwórczych (Polityka, Newsweek, Wprost), w prasie branżowej, regionalnej i lokalnej.