Infolinia

Aktualności

26/11/2009
/

Superbrand po raz czwarty dla ATLASA

Podczas finałowej gali wręczania statuetek Superbrands Poland 2010 ogłoszono listę 51 marek, które uzyskały najwyższe oceny. Marki wartościowane były przy pomocy jednej oceny (w skali od 1 do 20 punktów), przyznawanej przez 27 sędziów-ekspertów, wchodzących w skład Rady Marek. Ocena dotyczyła tego, czy marka osiągnęła najwyższą reputację w danej dziedzinie, oferując klientom znaczące, emocjonalne lub praktyczne korzyści, których konsumenci pragną i które rozpoznają. Eksperci poddali ocenie ponad 1500 marek konsumenckich i 1137 marek biznesowych.

– W kreowaniu marki odwołaliśmy się do emocji, łącząc dumę narodową Polaków z ich poczuciem humoru. Ta – wydawałoby się nietypowa, szczególnie jak na branżę budowlaną – metoda, połączona z najwyższą techniczną jakością produktu, okazała się strzałem w dziesiątkę – powiedział Paweł Burdziakowski z Działu Marketingu GRUPY ATLAS, po odebraniu pamiątkowej statuetki.

Wraz z ogłoszeniem wyników tegorocznego konkursu ukazał się pięknie wydany albumu, w którym wyróżnione brandy prezentują swoją historię i pomysły na budowanie marki. Krzysztof Najder, przewodniczący Rady Marek, napisał w nim: „Brawa dla takich polskich marek, jak Atlas, dr Irena Eris, Koło, W. Kruk, Vistula, czy Zelmer, które przebiły się do czołówki atrakcyjnych, wyrazistych marek w kategoriach, w których całkowicie zrozumiałą przewagę mają uznane marki międzynarodowe”.
Zobacz, jak prezentuje się ATLAS w albumie.

***

SUPERBRANDS – pomysłodawcą całego programu jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie, działająca od ponad 14 lat w 80 krajach. Superbrands to organizacja, która ma za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych oraz rozpowszechniać ideę brandingu. Finałem każdej edycji projektu Superbrands w danym kraju jest wydanie albumu, zwanego „biblią brandingu” i uroczysta gala finałowa, podczas której wręczane są statuetki Superbrands.