Infolinia

Aktualności

27/04/2010
/

ATLAS dumą Polaków

Celem ankiety TNS OBOP było wyłonienie rodzimych marek, z których Polacy są dumni, najczęściej chwalą się nimi i polecają za granicą. Ankietę przeprowadzono w marcu br. na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie 1005 respondentów w wieku powyżej 15 lat. Zdecydowanym liderem całego zestawienia – 108 marek podzielonych na osiem kategorii – został ATLAS, który uzyskał 54% wskazań, wyprzedzając, w kategorii branża budowlana, Śnieżkę (40%) i Cersanit (20%). W klasyfikacji generalnej drugie miejsce przypadło marce Hortex – 48%, Zelmer uzyskał 46%, a Opoczno 42% wskazań. Rekomendowane przez respondentów marki, liderzy w swoich kategoriach, otrzymały wyróżnienia Wizytówka Polski 2010.

Głównym tematem krakowskiego spotkania była kwestia solidarności w biznesie, która powinna łączyć polskie firmy, instytucje rządowe, samorządowe, ośrodki badawcze, organizacje pozarządowe i media. Zdaniem Jacka Sadowskiego, inicjatora programu Kupuj Nasze.PL i organizatora Forum Polskiego Produktu, taka kooperacja jest znakomitą szansą do wypracowania rozwiązań, pomysłów i idei służących rozwojowi polskich produktów, marek i firm.