– Obie kreacje opracowała agencja reklamowa Opus B, która została wyłoniona w przetargu spośród pięciu innych agencji – mówi Jacek Bik z ATLASA. – Filmy wyreżyserował Bartek Cierlica, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy U2 Media. Spoty prezentowane będą w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych, między innymi w TVP1, TVP 2, TVP Info, Polsat, TVN, TVN 24, TVN Style, TVN Meteo.
Emisje pierwszego spotu – promującego zaprawy do spoinowania o właściwościach antybakteryjnych, uzyskanych dzięki domieszce nanocząsteczek srebra – zaplanowane zostały w trakcie popularnych programów, adresowanych do różnych grup odbiorców. Głównym adresatem reklamy są jednak kobiety, ponieważ to one z reguły decydują o wyborze zapraw do fugowania. Film znajdzie się zarówno w audycjach porannych (Dzień Dobry TVN, Kawa czy Herbata), filmach i serialach (M jak miłość, Barwy szczęścia, Majka, Usta Usta, Klub Szalonych Dziewic, Złotopolscy), programach rozrywkowych (Kuba Wojewódzki, Taniec z Gwiazdami, Dom nie do poznania, Familiada), jak i publicystycznych (Tomasz Lis na żywo, Wydarzenia, Wiadomości itp.).
Kampania reklamowa fug trwać będzie w terminach 8-23 maja oraz 1-13 czerwca. Majowy etap to 215 emisji, w czerwcu spot będzie obecny m.in. w blokach reklamowych przy meczach Mistrzostw Świata w piłce nożnej.
Zobacz film