Dwóch przedstawicieli litewskich oraz dwie osoby z gdańskiego oddziału eksportu przyjmowali gości na własnym stoisku. Pomagali im pracownicy naszego litewskiego partnera handlowego, IRISA. – Udział w targach ma za zadanie wzmocnienie znajomości marki ATLAS na tamtejszym rynku. Szczególnie teraz, gdy rozpoczęliśmy telewizyjną kampanię reklamową – mówi Jarosław Tomczyk, kierownik ds. wsparcia eksportu, ATLAS.
Targi RESTA były bogate w liczne konferencje, seminaria i prezentacje. Drugiego dnia imprezy, tj.14 kwietnia br., Monika Niemc, dyrektor ds. rynków zagranicznych w ATLASIE, wzięła udział w Giełdzie Korporacyjnej, podczas której odbyły się wcześniej zaaranżowane spotkania handlowe z wybranymi firmami, potencjalnymi partnerami handlowymi.
RESTA to najbardziej prestiżowe targi budowlane w krajach nadbałtyckich, na których prezentują swoją ofertę producenci i dystrybutorzy materiałów budowlanych.