Infolinia

Aktualności

30/01/2012
/

ATLAS supermarką 2012

W konkursie Superbrands zwycięskie marki wyłaniane są w kilku etapach. W tegorocznej, edycji, oprócz opinii Rady Marek, złożonej z niezależnych polskich ekspertów marketingu, reklamy i brandingu, wzięto pod uwagę także wyniki badania respondentów. Łącznie ocenie poddano 1077 marek. 120 z nich przyznano tytuły Superbrand 2012. – ATLAS to najsilniejsza marka budowlana w Polsce, która po prostu nie ma sobie równych – twierdzi Oskar Solecki, dyrektor marketingu GRUPY ATLAS.
Kolejnym etapem projektu, podobnie jak w latach minionych, będzie przygotowanie albumu, zwanego biblią brandingu, w którym wyróżnione marki będą mogły zaprezentować m.in. swoją historię i drogę do sukcesu. Pełna lista laureatów ogłoszona zostanie w czerwcu br. na uroczystej gali finałowej, podczas której wręczone zostaną okolicznościowe statuetki.
Pomysłodawcą programu jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie, działająca od 17 lat w 80 krajach. Ma ona za zadanie promować i nagradzać silne marki na poszczególnych rynkach lokalnych oraz rozpowszechniać ideę brandingu. Jej wyłącznym partnerem w Polsce jest agencja New Communications.