„Miło nam po raz szósty znaleźć się w gronie wyróżnionych przez jury konkursu. Ta statuetka to dla nas kolejny wyraźny znak, że praca przynosi sukces, a ATLAS to silna, rozpoznawalna marka” – komentuje Piotr Patyk, dyrektor marketingu produktowego, który odbierał nagrodę podczas uroczystego wręczenia w warszawskim hotelu Sheraton.
Nina Kowalewska–Motlik, przedstawicielka Superbrands Polska, podkreśla znaczenie nagrody dla wizerunku marki w oczach konsumenta. „Stempel Superbrands jest ważnym sygnałem utwierdzającym go w przekonaniu, że wybiera markę, za którą stoi wysoka jakość i troska o klienta – bo tylko te produkty czy usługi, które oferują trwałą wartość, mają szanse stać się prawdziwie cenionymi brandami.”
Tegoroczna gala była wyjątkowa ze względu na osoby prowadzące – panią Marię Czubaszek oraz Grzegorza Markowskiego. Upływający w przyjemnej atmosferze wieczór został uwieńczony koncertem Kory, gościa honorowego Superbrands.