Infolinia

Aktualności

06/10/2014
/

Kampania „Zrobimy Cię na Biało” w finale konkursu Złote Spinacze 2014

„Zrobimy Cię na Biało”, kampania firmy ATLAS promująca białe farby wewnętrzne, została zakwalifikowana do finału prestiżowego konkursu Złote Spinacze 2014, organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Projekt, zrealizowany wspólnie ze sportowcami i wykonawcami ATLASA, znalazł się wśród najlepszych kampanii PR w kategorii „Kreatywność”.

Jury konkursu „Złote Spinacze 2014” oceniało projekty zgłoszone w 27 kategoriach głównych, sektorowych i specjalnych. Kampania „Zrobimy Cię na Biało” ATLASA, nominowana do tytułu najlepszego projektu w kategorii specjalnej „Kreatywność”, będzie walczyć o statuetkę z akcjami Coca-Coli, Stowarzyszenia Twórców Contur, Carlo Rossi i Allegro.pl. Lista zwycięzców zostanie ogłoszona 5 grudnia br. podczas uroczystej gali, która odbędzie się w hotelu Westin w Warszawie. 

Kampania „Zrobimy Cię na Biało” została zrealizowana po kontrowersyjnej wypowiedzi Jerzego Janowicza, udzielonej po przegranym meczu o Puchar Davisa. ATLAS, jako proaktywny sponsor i jedyna ze sponsorujących tenisistę firm, błyskawicznie zareagował na nowe okoliczności i możliwości komunikacyjne dla marki i nowości – trzech białych farb wewnętrznych. Wykorzystując potencjał medialny, Dział Marketingu ATLASA stworzył koncepcję i scenariusz virala. W ciągu niespełna dwóch tygodni nagrano materiał, publikując go na dedykowanej stronie www.zrobimycienabialo.pl w formie teledysku hip-hopowego. Nowe produkty i nawiązania do bieli farb umieszczono w tle dynamicznych i zabawnych wydarzeń ze sportowcami: Jerzym Janowiczem, Maćkiem Steinhofem i Pawłem Tarnowskim, oraz certyfikowanymi fachowcami ATLASA. Kampania połączyła kreatywny real-time marketing i sponsoring sportowy z PR-em produktowym. 

Konkurs „Złote Spinacze” jest kierowany do wszystkich agencji i działów PR firm, instytucji, organów samorządowych i organizacji pozarządowych, realizujących kampanie public relations. Jego celem jest podnoszenie standardów w branży PR i tworzenie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych projektów w Polsce. W jury oceniającym zgłoszone projekty zasiadają przedstawiciele świata mediów i biznesu, a wyróżnione w „Złotych Spinaczach” projekty znajdują uznanie w światowych konkursach, takich jak IPRA Golden World Awards, Sabre Awards i Magellan Awards. Nad konkursem czuwa firma doradcza KPMG, partner merytoryczny konkursu.