Infolinia

Aktualności

01/12/2014
/

„Zrobimy Cię Na Biało” nagrodzony w konkursie „Złote Spinacze 2014”

Eksperci z branży reklamowej i public relations docenili kampanię firmy ATLAS „Zrobimy Cię Na Biało”. Projekt otrzymał statuetkę w konkursie „Złote Spinacze 2014” jako najbardziej kreatywny, zaś w „Kreaturach 2014” został wyróżniony w kategorii „Kreatura Open”.

Uroczysta gala „Złotych Spinaczy 2014” odbyła się 5 grudnia w Hotelu Westin w Warszawie. Celem konkursu, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, jest podnoszenie standardów w branży PR i tworzenie jej pozytywnego wizerunku poprzez promowanie najlepszych projektów w Polsce. Jury, w skład którego wchodzą przedstawiciele świata mediów i biznesu, oceniło w 12. edycji łącznie 232 projekty, zgłoszone w ramach 27 kategorii. Przyznano 76 nominacji, w tym dla projektu „Zrobimy Cię Na Biało”, który okazał się najlepszym w kategorii „Kreatywność”. Kampania ATLASA walczyła o statuetkę z akcjami Coca-Coli, Stowarzyszenia Twórców Contur, Carlo Rossi i Allegro.pl. Złotego Spinacza z rąk Marcina Gruszki, rzecznika prasowego Play, odebrali Jacek Bik, Kierownik Komunikacji ATLAS i Błażej Bierczyński z Telma Communications Agency, czyli biura prasowego firmy, odpowiedzialnego za komunikację projektu i zgłoszenie go do konkursu. Odczytując werdykt, Marcin Gruszka stwierdził, że przy realizacji swojej następnej kampanii zdecydowanie widziałby autorów projektu „Zrobimy Cię Na Biało”.

Kilka dni wcześniej, 26 listopada, w warszawskim Teatrze & Clubie Capitol, wręczono nagrody w 18. edycji „Ogólnopolskiego Konkursu Reklamy Kreatura 2014”. Ideą inicjatywy jest uhonorowanie najlepszych projektów reklamowych, wyróżniających się największą kreatywnością i niestandardowym, zaskakującym podejściem. W jury zasiadają branżowi eksperci w dziedzinie marketingu, komunikacji, kreacji i reklamy. Oprócz Grand Prix, przyznano 12 nagród głównych i 24 wyróżnienia w kilkunastu kategoriach. Dyplom dla projektu „Zrobimy Cię Na Biało” – wyróżnienie w kategorii „Kreatura Open”, odebrał Mariusz Piętkiewicz, Dyrektor Zarządzający Studia Filmowego M5 (które zrealizowało koncepcję firmy ATLAS) i zespół ATLASA: Jacek Bik, Dominika Sumisławska-Subko, Kierownik Grupy Produktowej, i Aleksandra Krzesimowska, Koordynator ds. Komunikacji e-Marketingowej.

W obydwu przypadkach, branżowi eksperci docenili ogromny wysiłek kreacyjny, produkcyjny i komunikacyjny oraz poczucie humoru, dystans i bardzo szybką reakcję ATLASA na możliwości zaprezentowania nowych białych farb i marki jako nowoczesnej i kreatywnej. Projekt wyróżnił się jako sprawne połączenie real-time marketingu, sponsoringu sportowego i PR-u produktowego.

Wszystkie zrealizowane filmy można obejrzeć na www.zrobimycienabialo.pl lub kanale youTube

Za cały pomysł i kreację spotu odpowiada dział marketingu firmy ATLAS.